Tuesday, May 25, 2010

..over her dead body..

Every now and then.. I make sure that I have time for myself. It kindda hectic you know.. life with work..kids..husband..housechores.. endless housechores!.. but not that i'm complaining. It just that sometimes, I just can't breathe. I need a break!

So bila anak2 sudah tidur.. owh make sure that they are really2 sleeps before you make a move to downstairs. Bukan takder tv kat atas. TV atas takder disc player dowh. hehehehehehe Lagi satu TV bawah besar sikit. Puas sikit tgk. Hik!



sila abaikan kaki aku yang panjang menjela itu..


So malam yang gelap beberapa malam yang lalu.. ambo dengan raso rendah dirinya.. menengok dvd yang hanya kaum wanita sahaja yang memahami. Anak2 sudah tidur.. merangkak la sang ummi ke bawah untuk memasang dvd. Lagi bagus, sbb hari minggu sang suami mmg takder.. Gi mengeteh tak habis2.. sampai tahap mungkin dah ada punch card kat kedai minum tuh..sbb dok mengeteh sokmo..

yer yer letak lagi azdra@blogspot kat peha.. memang sah peha itu azdra yang punya.. uwaaa


Bagus jugak dia kuar mengeteh. Takderlah ganggu aku nak berfeeling2 bagai. Watching Over Her Dead Body while eating Potato Chip dan Perl' Cafe.. Heaven! Lepas tuh ko gaduh ko gemuk la apa la.. sekeh gaks! Hehehehehehehe...

p/s: Orang lain dah berkurun tengok citer nih.. aku baru nak tengok.. itu pun gaduh auw2 ngan Mr Jukie.. sbb dia nak beli dvd letup2..aku nak yang ada romance2 sikit.. heheheheh

1 comments:

Unknown said...

baguih yer stay up..aku sblm kids tido aku yg tido dulu..hahahahaha

 

Blog Template by BloggerCandy.com