Thursday, May 27, 2010

..it's time to celebrate!!..

Giler entry ntah hapa2. Zaman tonan punya event..Baru sekarang nak upload? Hehehehe.. Sbb aku maleh nak kuarkan SD Card dari camera dabak itu. Hehehehehehe

Ok the real date was 3/4/2010! Siler alert! The event was in April. Sekarang bulan apa anak2?? Hahahahahha Lu Pikir La Sesorang! Hahahahahahahahahahha

Amaran entry ini aku rasa paling byk gambar. Sila muntah dulu baru tengok. Hehehehe Layan pic ngan caption jerlah.. Nih entry aku pun lupa nak elaborate menda.. hehehehe

Ini adalah in conjunction with Me n Mr Jukie 5th Anniversary, Mak's Bday and Abah n Mak's 42nd wedding anniversary. Our anniversary is the same date with Mak's Birthday. Memang saja aku pilih tarikh wedding nih sama ngan birthday mak.

venue kejadian: di Waroeng Penyet


anak dara saya yang dah besar.. dah pandai demand..dah pandai bergaya..



anak teruna saya yang dah ada unsur2 nak cranky..aku suh tidur petang tuh ko tak nak.. lantak.. maleh nak layan..


aiseyh terletak laks ayat2 kat muka dia nih.. nih sebelum merajuk..

lu apa hal? hehehhe


budak kepala besar yang banyak songeh sekarang


dpt susu sib baik diam kejap


my parents..


mak dan my 3rd sister..apsal gambo kakak aku lagi sorang takder ek?


apsal mak ngan abah aku nih serius nih?

budak dah start merajuk.. drama queen nan satu nih kalau merajuk kena stylo.. cuba nganga mulut..harus aku rodok ngan garpu tuh..

muka tuan blog di samping anak dara yang merajuk..

nih dah habis mkn..tunggu abah tengok game MU lawan Chelsea..

tgh pikir onar apa aku nak buat nih.. hehehhe

nmpk budak kepala besar nih? sib baik satu pusar jer..

aku lepaskan dia orang kat Lobby Cineleisure tuh..


tetiba ada budak lain join sekali..

budak yang buat aku geram..before beria ngamuk cranky bagai..nih ceria.. I believe I can fly..

lari la.. kang nangis kang.. memang aku bagi seligi sorang2..

yer encik2 dan puan2.. anak dara saya dah start ada baju pink.. hahahaha

walaupun dia byk auta dan sedikit pengaruh drama dari kakaknya.. tapi i just love cuddling him.. and he likes to be cuddle..

@ SACC Mall keesokan harinya..

mata Mr Jukie obviously..
oleh kerana takder seko pun kedai yang bukak.. maka kita buat macam umah sendiri yer...


sib baik takder basket picnic jer.. if not confirm kita leh picnic sekali..

tak best kat situ.. kita lepak tmpt lain plaks..

dan kita leh joget lambak..

Gambo makan2 takder. Bila dah makan, jangan harap la nak ambil gambo makanan. But we had ayam penyet, daging penyet, sate, gado2, air soda gembira, ais lemon tea dan much more. But we were satisfied with the food and suprisingly the price is not that expensive. Meaning that it's affordable! Berbaloi2. Makanan pun sodap!

p/s: Sekian saya melapurkan dari bilik berita.. hehehehehe

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com