Monday, April 26, 2010

..western @ ally place..

Selepas berjuta rupiah dah habis ke KL baru-baru ini.. sebab bawa MIL jumpa pakar di Pusrawi.. alang2 marilah kita menabur bakti di SOGO jua.. biasalah faveret place of koses la ke SOGO. Di samping leh beli runner, cushion yang murah2.. kesianan pulak ke MIL.. I asked her whether she wanted a handbag or a sandal.. She chose a sandal instead.

Me: Mak, nak kasut ker bag?
MIL: Nak kasut. Kasut koi nih dah licin. Jatuh plaks..

So a sandal it was. Kesian kat MIL.. bawa dia ke counter personal instead of the hiruk pikukness kat lobby tgh tuh.. ada massive sale on handbag/shoe/shirt sembonia, bonia, valentino, carlo rino, santa barbara polo and etc.. Need to say more? *wink* *wink* Aku pun dah terjebak kat situ jua.. hahahahahha

Ok not funny.

Then came Sunday.. had a very lay back Sunday.. to the extend.. satu kejadah apa kejer umah aku tak buat.. tgh hari pun I dun cook.. later kul 4 jer.. masak burger..itu pun dah tahap pening tak makan.. hahahah.. masak sekali 5 keping.. ambik ko licin.. lapo semua org ghupernya.. hahahahahha Kijam I ni tau.. auw auw auw

Sib baik la Mr Kiey steady jer.. klu tak mampuih bernanah tinger aku nih kena leter.. Mr Kiey nmpk jer macam tuh.. tp sekali dia berleter.. mak aiii.. kalah kita pompuan nih... huhuhuhuhuh.. Dia pulak pagi tuh duk beli kereta.. tukar minyak hitam...tukar timing belt.. belt aircond.. sian gaks.. penat dia buat kejer2 itu.. Habis tuh saper suh awak tuh pomen ya Mr Kiey.. tapi kita jimat banyakkan.. tak yah hantar ke workshop utk di servis...

After citer koboi gonzalez tuh dah habis, baru lah sekeluarga gerak gerak khas keluar.. itu pun sbb nak survey tilam.. almaklumlah tilam sudah expired.. muahahahaha... then aku request for western food for our dinner.. Dalam otak aku nih it's either IRC or SR nih.. then Mr Kiey came out with an idea.. to eat @ally place..

@ally place sangat cozy.. dalam restoran tuh.. instead of meja kusi.. dia buat cam cubicles.. then duk bawah.. macam jepun style gitu.. so sgt lah layback.. That's why it was called a very laid back Sunday! muehehehehheheh Ownernya Chinese.. tapi tukang masaknya Melayu.. a halal kiosk..


kereta takder purse ummi pun jadiklah buat tolak2 vroom vroom



izzah leh baring tidur dalam cubic nih.. dia nih mmg spesies aku la.. biler ambil gambo, mesti buat style.. spesies aku tul la...



ini minuman Mr Kiey..Kiwi Milk Shake with pearl.. geli pulak aku tgk pearl nih..




ini air aku.. fresh mango juice.. sedapp! cooling jer...tapi biasalah kalau dah dapat kat budak kepala besar nih.. confirm la tak lepas straw tuh dari mulut dia...



ini pulak air utk anak dara.. she asked for coke.. no coke yer syg.. 100 + tak per...




sirloin steak black pepper untuk Mr Kiey..




chicken chop with black pepper sauce




walaupun ummi nampak 1 mata jer..jadiklah..janji masuk.. hahahahha



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

akhir kata..terimalah gambar laki bini ini.. ingat senang nak ambil gambo ngan mamat nih?? tgk? kaki pun nmpk.. hehehehhe


p/s: Penatnya aku nak upload gambo2 nih.. apa ke he nya seber ini..

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com