Thursday, September 11, 2008

..::tentang juadah posa lagik::..


It is my turn plak nak masak. Sebab En Zaki terlepek letih ari nih. Hehehehe So since aku pun tak gi market dan stok dalam fridge pun hampir kurus, aku masak jer apa yang ada. It turns out to be licin. Hahahahahahha Hanya tinggal sket untuk sahur sajork.
Tengok dalam fridge ada talapia merah ngan kobis sajork. Aku dah jadi macam ko filla. Selagi kobis aku tuh tak habis, selagi itulah aku akan masak dan masak dan masak..masak lagi. Sampai juling. Hahahahahhahahahahah


ikan talapia goreng


cicah kicap ngan cili padi ngan bawang


kubis goreng tapi berkuah..hehehheh

I am not a great cook. But somehow En Zaki likes eating at home rather than outside. So walau macam mana simple pun masak aku, it's better to eat at home. Sib baik ada gaks ikan sayur bagai. Buatnya aku masak jer telur ngan cicah kicap??? Hahhahahahahahhahahahahahah

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com