Friday, November 28, 2008
..mari kita ekploitasikan si jujue..
fara hairiri (5/30/2008 10:38:43 AM): aku aku aku
fara hairiri (5/30/2008 10:38:44 AM): hahahha
fara hairiri (5/30/2008 10:38:53 AM): weh apsal ko tak pernah romen blog aku?
fara hairiri (5/30/2008 10:38:54 AM): hahahaha
Jujue LoPeZ (5/30/2008 10:38:55 AM): jommmmmmmmmm
Jujue LoPeZ (5/30/2008 10:39:04 AM): yer ker? huahuahuaa..
Jujue LoPeZ (5/30/2008 10:59:11 AM): ehh aritu ko tanya pasal...semput..naper ah?
fara hairiri (5/30/2008 10:59:19 AM): IMIE SEMPUT
Jujue LoPeZ (5/30/2008 10:59:30 AM): semput camner?
fara hairiri (5/30/2008 10:59:38 AM): lelah
fara hairiri (5/30/2008 10:59:46 AM): klu dia start batuk tuh
fara hairiri (5/30/2008 10:59:50 AM): dia semput la tuh
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:02:22 AM): sian nyer..pastu ko wat mcm mana?
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:02:37 AM): cam sesak nafas tu yer??
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:02:44 AM): idong tersumbat kot..
fara hairiri (5/30/2008 11:02:44 AM): tak sesak nafas
fara hairiri (5/30/2008 11:02:46 AM): semput
fara hairiri (5/30/2008 11:02:51 AM): mcm mana aku nak citer ek?
fara hairiri (5/30/2008 11:02:53 AM): hmmm
fara hairiri (5/30/2008 11:02:58 AM): dia mcm intro nak lelah
fara hairiri (5/30/2008 11:03:00 AM): mcm tuhlah
fara hairiri (5/30/2008 11:03:11 AM): aku ada ubat paru2
fara hairiri (5/30/2008 11:03:13 AM): utk dia
fara hairiri (5/30/2008 11:03:30 AM): cumanya aku tak nak dia rely sgt on ubatkan
fara hairiri (5/30/2008 11:03:34 AM): biler besar nnt
fara hairiri (5/30/2008 11:03:38 AM): kena guna inhaler
fara hairiri (5/30/2008 11:03:40 AM): sian dia
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:03:59 AM): ahh kan..
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:04:06 AM): skang dah ok ker?
fara hairiri (5/30/2008 11:05:11 AM): ok
fara hairiri (5/30/2008 11:05:15 AM): cumanya biler start batuk
fara hairiri (5/30/2008 11:05:19 AM): sure semput
fara hairiri (5/30/2008 11:05:20 AM): sian
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:08:35 AM): sian lahh....takleh ke makan ubat bg ok..
fara hairiri (5/30/2008 11:09:05 AM): mkn ubat la
fara hairiri (5/30/2008 11:09:10 AM): for paru2 ngan batuk
fara hairiri (5/30/2008 11:09:14 AM): doc tak bg ubat lelah
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:09:28 AM): ubat for paru2...mahal kan..
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:09:34 AM): akid penah dpt gak dulu..
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:09:41 AM): 1 yg jenih serbuk..
fara hairiri (5/30/2008 11:09:48 AM): imie punya cecair
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:09:48 AM): 1 lg jenih bijik tu..
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:10:10 AM): 2 kali doc tu bagi...peluh ketiak aku kena bayar..
fara hairiri (5/30/2008 11:10:25 AM): hahahah
fara hairiri (5/30/2008 11:10:27 AM): aku pun
fara hairiri (5/30/2008 11:10:32 AM): imie fes time kena
fara hairiri (5/30/2008 11:10:37 AM): kena sedut gas
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:10:39 AM): ahh kan..mahall...
fara hairiri (5/30/2008 11:10:59 AM): mesti above rm50
Lepas tuh dah start tak normal dah...
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:12:20 AM): kalo ko nak murah...pakai je..gas kat dapor umah ko..
fara hairiri (5/30/2008 11:12:27 AM): hmm
fara hairiri (5/30/2008 11:12:35 AM): ko pernah mkn rendang siku farahiyah?
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:14:26 AM): farahiyah tu sapo?
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:14:29 AM): sedap ke siku dia?
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:14:43 AM): cam takot jer aku nak makan..
fara hairiri (5/30/2008 11:14:55 AM): FARAHIYAH TUH AKU LER MANGKUK BOWL!
fara hairiri (5/30/2008 11:14:57 AM): HAHAHAHAHAHHAHA
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:15:09 AM): sedap ke siku koooo??
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:15:14 AM): siku aku lg tajam la weii..
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:15:23 AM): tp...takkan aku nak ko wat rendang plak..
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:15:26 AM): gilo ko po?
fara hairiri (5/30/2008 11:16:06 AM): mcm ala2 rasa sesiku laaa
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:18:00 AM): sesiku saper?
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:18:08 AM): ahhhh kompiuss la..aku ckp ngan ko
fara hairiri (5/30/2008 11:18:09 AM): SESIKU KO TAK TAHU?
fara hairiri (5/30/2008 11:18:18 AM): sesiku tuh sejenis alat utk bertukang
fara hairiri (5/30/2008 11:18:26 AM): di mana kita menggunakan sesiku
fara hairiri (5/30/2008 11:18:42 AM): biler nak mengukur bucu2
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:18:55 AM): aku tahu...ler... tp aku kalo bertukang slalu aku guna siku aku jer..
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:19:01 AM): lg senang..
fara hairiri (5/30/2008 11:20:20 AM): siku mmg iras sesiku
fara hairiri (5/30/2008 11:20:30 AM): siku ko tuh mmg ada iras sesiku
fara hairiri (5/30/2008 11:20:34 AM): masa jumpa ari tuh
fara hairiri (5/30/2008 11:20:39 AM): mmg aku nak bg proposal kat ko
fara hairiri (5/30/2008 11:20:47 AM): supaya jadi sesiku masa buat umah aku nnt
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:22:02 AM): tp sesiku murah....jer..tp sesiku jujue..mahal...sbb selain leh ukur bucu2..ia juga boleh menyiku kepala juga pipi manusia...
fara hairiri (5/30/2008 11:22:23 AM): siku ko tuh bley timbang kati jer
fara hairiri (5/30/2008 11:22:32 AM): sesiku biler kita jual kat besi buruk
fara hairiri (5/30/2008 11:22:35 AM): masyukkk siuttt
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:22:46 AM): boleh...tp kira package ngan menda2 lain ahh...kalo sesiku jer...aku taktau nak timbang camner?
fara hairiri (5/30/2008 11:23:04 AM): bley jer timbang
fara hairiri (5/30/2008 11:23:11 AM): kasi potong dulu
fara hairiri (5/30/2008 11:23:15 AM): then timbang
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:23:15 AM): ahhh sesiku ni..kalo jual kat kedai besi buruk...aku taktau ler nilai brp...
fara hairiri (5/30/2008 11:23:18 AM): okeh jer
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:23:34 AM): tp bab masyukk tu...gerun gak aku dgr....kang menda lain yg masuk kat tuan sesiku nih..
fara hairiri (5/30/2008 11:23:34 AM): sesiku mahal la klu ikut rega pasaran
fara hairiri (5/30/2008 11:23:40 AM): tp klu siku ko ..aku tak tahu la..
fara hairiri (5/30/2008 11:23:47 AM): sbb ada ker rega utk siku ko?
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:24:00 AM): ada.....
fara hairiri (5/30/2008 11:24:13 AM): aku takut
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:24:15 AM): tp aku tak jual..
fara hairiri (5/30/2008 11:24:16 AM): klu timbang
fara hairiri (5/30/2008 11:24:23 AM): tak bergerak mesin timbang tuh
fara hairiri (5/30/2008 11:24:30 AM): mcm ala2 timbang angin jer
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:24:42 AM): sbb tu ler..aku soh timbang package...skali 1 set..
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:24:55 AM): berat gak...kalo belum g toilet
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:24:56 AM): taik aku berat...
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:24:58 AM): berak musti tenggelam..
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:25:03 AM): takde terapung2..
fara hairiri (5/30/2008 11:26:16 AM): tgk gak jenis taik
fara hairiri (5/30/2008 11:26:19 AM): klu isi taik jer
fara hairiri (5/30/2008 11:26:22 AM): tak la berat
fara hairiri (5/30/2008 11:26:26 AM): klu taik ko isi besi
fara hairiri (5/30/2008 11:26:29 AM): okeh gaks
fara hairiri (5/30/2008 11:26:36 AM): sbb kena ada daya graviti gaks
fara hairiri (5/30/2008 11:26:43 AM): utk ko pijak di bumi ini
fara hairiri (5/30/2008 11:26:53 AM): if not mcm pontianak harum sundal basi jer
fara hairiri (5/30/2008 11:26:59 AM): melayang2 jer ko layan
fara hairiri (5/30/2008 11:27:01 AM): tak pun
fara hairiri (5/30/2008 11:27:05 AM): ko heret jer taik ko tuh
fara hairiri (5/30/2008 11:27:10 AM): ke satu tempat yg selamat
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:27:44 AM): taik aku ada zat BESI...
fara hairiri (5/30/2008 11:28:20 AM): oo
fara hairiri (5/30/2008 11:28:28 AM): tp mcm ala cip komputer jer
fara hairiri (5/30/2008 11:28:37 AM): tak la adgedevance sgt taik ko tuh
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:37:16 AM): tp nak compare ngan taik ko yg cam slurpy tu..taik aku best byk ah
fara hairiri (5/30/2008 11:37:59 AM): taik aku slurpy best
fara hairiri (5/30/2008 11:38:12 AM): klu mkn sundae
fara hairiri (5/30/2008 11:38:15 AM): buat topping
fara hairiri (5/30/2008 11:38:21 AM): then klu choc moist
fara hairiri (5/30/2008 11:38:26 AM): leh but choc ganache
fara hairiri (5/30/2008 11:38:29 AM): best1
fara hairiri (5/30/2008 11:38:34 AM): BEST!
fara hairiri (5/30/2008 11:38:38 AM): serius tak tipu
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:39:35 AM): oittt terus aku nak terberak..
Jujue LoPeZ (5/30/2008 11:39:41 AM): ko sembang taik
fara hairiri (5/30/2008 11:43:37 AM): hahahahhahahaah
fara hairiri (5/30/2008 11:43:39 AM): aku pun
fara hairiri (5/30/2008 11:43:43 AM): dah tersembul taik nih
fara hairiri (5/30/2008 11:43:47 AM): tp masuk balik semula
Kan aku dah cakap..klu fes start chat ngan minah nih mesti sopan santan..lepas tuh dah tak berapa sopan..lepas tuh maki hami..lepas tuh mesti ending nya ada taik... hahahahahahhaahhah
..tag by Ila & moon..
OF KOSESSSSS!!!! Giler tak HOTTT!!! Especially with a butt currently berdiameter 40 INCHH!! Marvelessss!!! Tipppp! Topppp!!! Mantopppp!!!! Hahahahahahha
2. upload a fav pic of u

3. why do u like this picture?
because I look tremendously cute with matching scarf, watch and my skin... hahahahah huwarghhhhhhh orang kuninggggg!!!! hahahahahahhah
4. when was the last time u ate pizza?
errrr..is this question relevant??? hahahahha i'm not sure when the last time i ate pizza..it must be eonss agoo.. ke semalam jer baru aku makan?? aku lupeksss hahahahahahahah
5. the last song u listen to
dream theatre - john petrucci guitar solo dan tak lupa lagu feveret SUTTUM VIZHU!!! Padayappaaaaaaa jujueeeeeeeeeeee!!!!
6. What are u doing right now besides this?
doing my work..hahahahahha i am a multi tasker!!!!
7. What name u prefer besides yours?
Fara Azrah La Cosa Nastra Meri Sakhti Disemak Oleh...hehehhehe yer..aku dah weng..
8. People to tag
1. JUJUE
2. MAI
3.AZIE
4.NURY
5.DIANA a.k.a GREEN APPLE hehehhehe
9. Who is no. 1?
my chatting buddy yg GILERRRRR!!!!! suke korek idungggg...avril lavigne freaks!!!! oghang utaraaaaa!!!! tp mcm asal usul kelate kite jer..hhehehehehe dan suka bagi aku lagi kap lam ya ngaaa! nganganganganganganganga
10. No. 3 is
one if my best fren who has the same ambition with me..having 2 kids like me...married to her husband who have high demands, like me..and most of alll...she loves to shop in SOGO, like meeeee!
11. say something about no. 5
A preety mummy that alwez merendah diri, cakap itam la apa la.. tapi seyes ko lawo okkkk! Tapi tak leh celen gambo aku yang cute seperti di atas... hahahahahaahahhahahah marti kena zaassss!
12. how about no. 4?
my fren whom i know from FP...and heavily pregnant with 2nd child!
13. who is no. 2?
one of my best buddy whom i know from FP world and now settled down with 2 kids and become a teacher... hehehhe
Wednesday, November 26, 2008
..temporary warded..
katil no 20 - O.W
imie drowsing to sleep
me and my son..muka samseng kg dusun pun ada aku nih..muahahahha
i love my baby very much..
me and my sons..wehh itu baju konvo aku 10 tahun lepas..hehehhe
Tuesday, November 25, 2008
..minyak turun..barang turun??..


Giler CRAP! NONSENSE! dan lain2 bahasa sanskrit yang aku nak utarakan.. fehhh habis tuh sapa yang nak selatankan?? Jujue ko ambik selatan.. Sebab aku dah ambik utara.. Hahahahhaha giler! Sebab apa aku rasa mcm terbeban?? Satu aku anak ada 2 orang. Yang masih belum diapers free dan juga formula free. Kedua, I buy in BULK! Ketiga, aku ada fix budget every month! Keempat, kalau semuanya naik rega, maksudnya takderlah aku rasa baru nak bernafas sket. Semuanya nak sekat pernafasan aku niha. Barang En Zaki takperlah tak turun, kalau turun aku yang sengal.. Muahahahahahahhahahahahaha (GELAK ORANG JAHAT. ORANG JAHAT KENA GELAK!!! Ahaks!)
Semuanya insane!! Giler! Giler! Program penurunan harga barang my ass laaa!!!!
Monday, November 24, 2008
..plan utk suprise laki..
Ok. En Zaki's bday is coming up this Dec. By Birth Cert, dia lahir 2 January 1977. Tapiknya, biler aku kahwin ngan dia rahsia sudah terbongkar. Diberitahu oleh Mak Teh, makcik En Zaki that his real birthday is 27th Dec 1976! Tapiknya org dedolunya kan register lambat. So alang2 they all put la 2 January! Apa ke kesnya lahir lain, register lain kan. Tapinya dulu beritahu kat Balai Polis. So takut kena marah alkisahnya. Hek eleh..kata PIL aku nih gangstar Kg Dusun.. keturunan Datuk Bahaman..Husin Agung.. Belasah la polis yg tak nak terima report tuh kan.. hehehhe lepas tuh merengkok seumur hidup kat lokap.. Aku pun tak kahwin ngan En Zaki.. lepas tuh tak dapat la aku anak2 yang kiut miut..lepas tuh aku pun tak lah koyak rabak bagai.. lepas tuh.. ehhh..berapa byk lepar tuh daaaa....hehehehhe
So for his present or bday gift, I am planning to get him TOOL SETS! Yer anda baca betul. TOOL SETS! Sila jangan betulkan monitor anda. Ianya betul. Sebab apa? Sebab En Zaki minat semua Tool Sets kejadah ini... hehehhehe
When I browse down the internet, I came down with this gadget god knows for what. Hahahahha Sajer jer. Sbb En Zaki memang nak beli benda nih dari tahun ke tahun. Tapi tak pernah beli pun. Even it is not in the wishlist. Sajer lah tuh, nak mengabiskan duit aku. Hint2 konon! Muahahhahahahahahah


Yang fes tuh nampak macam mantap kan! Giler canggih. Brand cooper ini ok ker? 2nd pun ok. Brand ACE. ACE Hardware yang ada kat Ikano tuh.. Tapi ada hammer, tape, level bagai. Semua benda tuh dah ada. Sbb sekali ngan drill Black & Decker kami tuh dah lengkap semua. Tp convenient leh gantung. Umah kami nanti, InsyaAllah ada bilik untuk tujuan letak tools, minyak engine, absorber bagai. Tools pun ada bilik daaa... Hahahhahahah dah kahwin ngan laki pomen kan. So far Alhamdulillah, kami tak pernah hantar kereta gi servis. Sebab En Zaki leh buat. heheheh Jimat kos pentadbiran.
Sebenarnya it is easier for me to get something else for him. Sebabnya tools2 nih, aku zero knowledge about the quality. Dan yer En Zaki mmg arif lagi bijaksana pasal tools2 nih. Kira otai gaks. Pasal brand mana yang baguih..quality mcm mana. Macam aku, aku beli jer wrench cap tongsan. Senang. Hammer kat kedai RM5. Senang. Tapi lepas tuh kepala hammer tuh pun tercabut. hahahahahahhahahahaha..
Untuk bagi baju bajan nih, aku dah meluat. Sebab every year aku bg baju untuk bday n anniversaries. Lagi2 renoma..lagi2 dockers..lagi2 renoma lagik.. Huwarghhh letey! So thought of buying him shaver. Murah sket. Bg jer yang shaver yang ada kipas kuar tuh. Baru 5 hengget. Lepas tuh ngadu laki hitam lepas tuh compang camping.. HAhahahahahahhaha barua! Giler punya bini!..Tapi bini inilah yang laki aku suka, sebab ada ummppphh!! Auww! Tak kosa mak! Hahahahhahahahahha
Minta maap aku baru lepas tensi buat report. Harharharharharharhar. Giler pompuan nih. Tapi tulah, walaupun idea aku mantap..camner laks aku nak gi beli menate nih? Haruskah aku suh kakak aku yg kat KOTA DAMANSARA tuh beli.. Auuuww! Sure kakak aku berbunyik seperti ini. TAK YAH LA! CAMNER NAK BG? MALAS LA.. Harharharharhar i know u really well nyah.. hehehehhehe
So macam tulah planningnya. Kalau si Azie jadik buat, aku ingat nak suprisekan kat situ. Bleykan Azie? hehehehehhe Lagik satu..hehehhehe kenapa aku mention dalam blog? Sebab En Zaki tak baca blog aku. Hahahahahahahhahahah
Friday, November 21, 2008
..cilanat yang pantang..
Ambik! Nak sangat aku carut! Ko tahu tak??? Aku nih tgh stress nak kejar dateline 24/11 ngan 4/12 nih!!!???? Boleh tak jangan menggelabah, biler tak ada duit baru nak claim!!!! Ko tau tak skang bulan berapa??? Dah la claim bulan OGOS, ko nak claim baru sekarang!!??? Apa ko gilerrr?? Dah la tuh, memaksa aku buat..push aku macam nak giler..Ko ingat, claim ko jer aku nak buat dalam dunia nih??? Pergi mampusss!!!!!!!!
Ko nak cepat..ko buat sendiri..aku tak kosa nak buat skang. Kalau ko nak sangat, tunggu lepas aku habis azab! Biler dah takder duit, baru terhegeh2 nak buat claim. Selama hayat nih ko tak teringat pun nak buat claim! Apa ko ingat senang nak buat claim, key in satu2 lahanat nih dalam system?? Ko ingat satu menu jer aku nak buat. Bahhhh!
Really made me pissed off! Aku banyak kejer okehhhhhhhhh! Jangan cam lahanat buat aku marah bley takkk!!! Kalau hantar jer, mulut tak lancau tak per lah gaks.. Nih takkk! Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
F*ck OFF!!!!
Thursday, November 20, 2008
..i miss you..





