Tuesday, May 31, 2011

..my current wishlist..

I was crusing and surfing last nite kat Wilton punya website.. and I just wish I could have this..




...it is an Icing Sculptor set by Wilton.. owh bagi aku yang tak berapa nak reti deco kek nih, i would really like to have this set in my pantry.. i really really really would like to have this... huyoooo banyak really tuh.. hahahahaha... how i wish la kan.. eventhough I can actually buy it.. but i have to put priority on things nowadays.. i would splurge my money on something for the house.. like the electric appliance.. sinks... pipes.. etc etc etc etc etc (wah dah macam dalam The King and I pulaks.. ecetra ecetra ecetra..;)..owh on aircond too.. hahahah aircond pulak dalam list... heheheheh

Mana tahu tetiba ada orang nak bagi early birthday pressie ke.. since my birthday is coming up on 1 JULY!!! yer siler tak sedar diri yer fara.. upkan diri nampak?? muehehehehe.. Attention to my siblings, chik birthday coming up.. siler bagi hadiah kepada diri I nih..

gedik kan? muehehehehe

p/s: byk dugaan ya Allah berikan.. tapi kita kena ambik ikhtibar atas dugaan yang diberi.. kadang2 kita buat silap.. kadang2 kita berjaya.. kadang2 kita gagal.. walau apa pun.. things happen for a reason.. ambik pengajaran.. dan belajar dari kesilapan dan kegagalan yang pernah berlaku.. tak salah kalau jadi yang sederhana dan rendah diri.. thank you Allah for showing me the way and alwez be there for me when others seem to be far away...:)

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com