Monday, May 30, 2011

..14 tahun yang lalu...

Apa yang best ngan facebook? Kita dapat berhubung balik dengan kawan2 yang lama giler tak dengar khabar berita. Selama ini kita hanya tahun kawan2 yang mmg tak pernah lost contact sahaja.. Tetiba biler ada account facebook.. automatic semua orang carik aku. Serious.. aku create jer account.. aku dah mmg sedia blur nak guna facebook waktu tuh.. tapi everybody yang kenal aku..seems to know that I had create FB account.. serious aku tak tipu..

Masa tuh mana aku tahu nak cari orang.. tapi Alhamdulillah.. through Facebook we connect.. dan through facebook lah keluar gambo zaman tok alam..biler kena tagged.. terus terkejut.. cesss.. ini semua gambo road to wembley.. zaman2 kurus.. uwaaaaaaaaa...

gambo aku ngan budak2 masa buat dip kat melaka.. actually nih aku ngan budak kelas lain.. sebab apa aku bukan budak kelas aku? sebab aku agak baik ngan kelas nih.. in fact aku mmg baik ngan semua orang.. :)

yer mode i believe i can fly... hahahahahahahahahah...
Honestly.. saat yang aku suka dan tak bley lupa smpi sekarang ialah masa buat dip. serious happening! saat yang paling tak leh lupa ialah masa buat dip. masa nih mmg ramai giler kawan masa susah dan senang! serious ok! serious! kawan baik aku sampai sekarang masih connect ialah Asma! Dan kami masih call, kalau ada prob pun masih call antara satu sama lain.. I miss my diploma time!

p/s: rindu pada saat kat melaka.. walaupun macam sekolah agama jer.. tapi it was blast!

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com