Tuesday, March 10, 2009

..weekend yg panjang..

You know what??

I am this close to be a pshyco!

Hahahahahhahahahahahahahhahahah

Aku bukan sahaja banyak kejer di opis dan di rumah.. Tapi lately nih, aku jugak telah dihaunted oleh orang2 tertentu yang memaksa meminta pertolongan untuk membuat hantaran... Tetiba skill terpencil aku telah diketahui oleh ramai orang di daerah Temerloh ini.. Chewaaahhh!! Poyo! Yer kita kena sekali sekala poyo mengalahkan pocoyo yang jadik pocong! Hehehehhehe




antara hantaran yang aku buat early this year.. amacam?? it suppose to be a peacock.. apsal aku tgk jadik macam ayam tambatan nih?? hahahahahhaha korang ingat senang nak buat?? leceh okkk.. ini antara hantaran jiran MIL aku.. huhuhuhuhu

So last Sunday, BIL aku bertunang. Ini BIL, abangnya En Zaki. Aku masih menantu bongsu yang comelicious!!! Hahahahahahhahahaha So biler dah bertunang, aku di angkat martabat sebagai tukang buat hantaran. Nih sebagai amal sedekah jariah. Tolong2 adik beradik.


Majlis pertunangan yang paling ringkas pernah aku pi. Gi kul 5pm, balik kul 6pm. Hehehe.. Tapi yang paling harunya, boleh kakak bakal SIL aku tuh buat statement kat aku:


"NIH MAK SEDARA KER??"

Adakah perlu aku nangis atau ketawa meroyan sambil cocok lubang hidung kakak itu, sambil melatah, "AKU SEKEH KANG! AKU SEKEH KANG!??". Paling tragis dan syahdu sekali waktu itu. Terus aku merembat sessi kesyahduan menyarung cincin itu.. Huhuhuhuhuhu

Cakap banyak tak guna. Kita layan jer gambar. Tapi paling bangangnya, aku lupa nak ambik gambo hantaran. Dasar COP GETAH betul!!! Penat jer aku buat.!



hantaran dari jauh ku pohon doa.. hehehehhehe..x ada alas2..dulang2..katanya x nak jiran2 tau



acara sarung cincin..



tudung coklat cam nak oren tuh..kak long..kakak En Zaki..tudung Hijau..kak ngah..kakak En Zaki gaks.. yg lelain itu adalah mak sedara En Zaki..
gambo "mak sedara" ngan bakal biras ku



Aku peduli apa orang cakap aku look old compared to my real age. As long that I feel young at heart udah. Dah muka aku macam itu. Takkan aku nak buat plastic sampah surgery laks kan?? I dun care..whatever..nevermind.. hehehehhe

p/s: Anak2 dan laki tinggai di umah yer...hehehehhee

2 comments:

...$weE+ 666... said...

wehhh cantik dowhhh gambar "mak sedara" tu... ehhh, mcm pernah ku lihat, tapi di mana ya??? engkau kah itu??? owhhhh tidakkk!!!

cun melecun malatops kebabommmmmmmmmmmm okehhhh!!! suker gle aku tengok ko. cantik... ko gi botox ek??? ahaks!!! aku puji btol2 ni tau... bukan cobaan. tak tipu nyer... serius! kureng asssem ko punyer sket vogue d'vast dia ckp ko mak sedara... cenggini gini ke nak ber'sedara'??? ckp kat dia sori naik lori lah wehhh... dah la ko tukang wat hantaran, byk ckp plak kan...

apa2 pun, peacock ko tu dasattttttt!!! kagums mak! lenkali aku nak suruh ko tolong wat hantaran plak bleh??? tapi lambat lagi arrr... aku booking dulu. hantaran kawin fenriz... ahaks!!! *wink*

tp serius weh... ko cantik. kipidap k! *hugs* windu ko, bile nak cimolot mereciksss???!!!

Lenny said...

tah.. aku nengok cun jeee..... tapi ko pucat skit la fara... ko sakit lg ke ek.. aku baca entry ko lepas cam sakit je.. aku dah le tak reti sangat kan term2 nieh..

tapi.. mmg tak aci le org tuh kata ko mak sedara.. dier jeles agakner nengok ko.. tu pasal dier dengki kata mak sedara kot..

 

Blog Template by BloggerCandy.com