Thursday, January 3, 2008

..the man who sold the world..

..kenapa aku pejam mata?? sukahati aku la..aku nak tunjuk bukti lepas bersalinkan izzah, aku still can fit those kebaya...huhuhuhu...

Bday kie yang ke 31! Tapi adakah benar umurnya 31 tahun? Adakah sekadar gimik semata-mata?? Heheh I know what u did last week la yang. Mula-mula aku tak tahu alkisahnya cerita di sebalik kelahiran kie. Nak tahunya, he was actually born in December 1976! To be precise 31st December 1976! Secara tak langsungnya, he was actually born in the same month with Imie! Who would think of that? Aku sama bulan ngan Izzah and Kie sama bulan ngan Imie!

Nak jadikan cerita, orang dulu-dulukan bersalin kat rumah. Then it will take some time, for them to register the birth of their child. Then by the time abah kie gi register which is in Balai Polis, so he put la 2 January 1977 instead.

Moralnya?? Kenononnya, depa nih dok kesian la anak lelaki depa nih lahir hujung tahun. Orang lain dah berjanggut tua, dia masih terkial-kial nak jadi tua! Kuikuikuikuikuikuikuikuikui

Anyway yang, HAPPY 31st BIRTHDAY ke 32nd? Hehehehe but age does not matter kan? Yang penting hati mau happy dan ceria sokmo! May Allah bless you alwez, and how we bless to have u as my husband and abah to Izzah and Imie. We love you heaps!

p/s: Kie’s bday was during my confinement. So I ask my mom to buy his gift, yakni sehelai t-shirt. And she selected herself. Aku suruh mak beli yang murah, instead she bought for him yang mahal coz’ she said the mahal one is much better in quality. Jadi moralnya apa anak2? That kie is their favorite son in law? Or perhaps kie yang mengada, sampai sikit2 abah ngan mak cakap, zaki dah makan ker? Dah buat air untuk zaki ker? Sikit2 zaki itu..sikit2 zaki ini. Adakah itu menggambarkan aku jeles? Idak lah sama sekali. Good for him! But too much of him, bikin ambo terjelueh! :p

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com