Monday, February 26, 2007

..::a weekend without HIM::..

so the weekend goes kindda smooth for me n izzah. eventhough kie was away for a course, that weekend, it was alrite for us.

mula-mula ingat mcm nak balik rumah MIL. tapi fikir-fikir biarlah duduk di rumah sendiri. at least, it proves that i can stand on my own. be independent..rely on myself.. so me n izzah, duk lepak-lepak kat rumah, tengok TV...TV tengok kami.. hehehe

tetiba terdengar bunyi lagu snow patrol from my hp...it was my MIL. it was saturday, and she called asking whether we were ok or not.. i said ok.. kenapa laks tak ok kan? then dia tanya izzah nangis ke malam tadi..? i said tak.

kalau aku nak menjawab lebih, memang aku boleh jawab. tapi aku tak jawab. sebenarnya apa the real reason tanya aku camtuh? am i incapable jaga izzah n menguruskan rumahtangga, even kie is not around?

it bothers the hell out of me?? aku memang tak suka orang mempersoalkan kredibiliti dan my ability. i am CAPABLE k! see the leg laaaaaa..

bila kie takder, i thought i will be ok. but it is not ok. for me la. i was kind of lost. there were something missing... entah la.. susah nak describe.. i think i can't live without him... walaupun semua urusan rumahtangga, him, n izzah aku yang uruskan, pernah terdetik mengatakan kalau kie outstation, i should be ok. i dun like the feeling of needing something or somebody. it made me vulnerable..

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com