Tuesday, June 8, 2010

..mood belum mari..

Sejak balik Ipoh, I know I have not been updating my blog like i used too. Nak wat camner. The mood isn't really there. Adakah tertinggal di Ipoh dan Cameron Highland? Owh dunno la..

Hik!

But kena update gaks, kang citer dah jadi basi. Tapi aku memang suka berbasikan citer pung..hahahahahah Okeh.. not funny. Tapi tulah. It takes the right mood to do things right. For example, last Saturday..it was suppose to be the cleaning day..but aku buat dek jer kepada semua kejadian tuh. Instead of cleaning up, aku laid back jer.

Sebab apa? Mood tak mari. Tapi macam semalam, padahal aku pening kg dusun.. tapi aku manage to do the cooking, cleaning up the dishes yang tak tahu zaman batu mana ada dalam sink tuh. Tuh tak cakap mandikan anak bagai. And I fold the clothes. Semua! Semua 2 bakul! Padahal masa sikit sangat, di tambah dengan pening. Tapi tulah biler mood dah mari semua cun!

Tengoklah. Kalau tetengah hari kang mood dah mari ker.. Aku update la blog nih. A lot to story. Tapi yang sebenarnya, one of the reason yang aku tak update blog ialah.. sbb aku tahu ada orang2 yang kenal aku dan family aku.. biler dah baca.. mulut tak reti nak diam.. jaja citer ke mana2.

Look.. I'm not angry. Is just that.. when you read.. you read jer lah. Apa kes nak jaja2 ke seantero dunia? Just keep to yourself bley tak?? Ini tak, you have to open your big mouth. And at the end, aku gaks kena bambu. And it's annoying.

This blog happen to be my favourite place. I like to share what I've been up too.. my family.. my children.. my hobbies.. what not.. It's like a second place I call home. Instead of hurling nasty words..might as well I ease it in my blog..and chill back..

Huh!

p/s: Kan ker aku dah emo nih...

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com