Friday, October 9, 2009

.kek cawan utk di bawa ke umah mertua.



Biler mau ke umah mertua pada hari minggu.. haruslah buat sesuatu untuk di makan sebagai juadah minum petang. Biler skang sedang dalam mood kemaruk nak menge'BAKE' pada setiap minggu, maka setelah digodek dan bersesuaian dgn bahan2 yang ada dlm lemari BAKE.. maka terjadilah kek cawan ini..yang simple dan wa cakap lu..sangat full sengkak walaupun makan SE jer.. heheheheheh


Dan selepas bake, maka teriak la sang anak ku Izzah, "NAK CAKE! NAK CAKE! NAK CAKE!!". Sekali aku tonyoh muka ko ngan kek nih kang, baru padan muka.. tak sabar langsung.. Padahal baru keluar dari oven.. Panas merening lagik.. Lepas tuh tercampak la kek itu, sebabnya panaskan?? Aku?? Sabar jerlah.. huhuhuhuhu


Dan aku juga kemaruk nak ambik pic menggunakan camera dabak ku itu. Yang biler habis jer masak kek, Izzah mesti kata.."UMMI, GI AMBIK CAMERA! AMBIK GAMBO KEK NIH!". Adus haruskan Izzah pun turut minat bake dan camera satu ketika kelak.. Walaupun gambo ini takderlah bokeh sangat.. Tapi practise makes perfect kan??

Muahhsss!!

p/s: Dah lama aku tak p/s bagaikan.. Ya Allah.. minta2 la esok Mr Kiey nak gi umah Filla esok.. Aminnnnn!!! Owh yer..gelaran MZ kepada sang laki, dah ditukarkan kepada Mr Kiey, since ada gaks blogger gelar sang suaminya MZ.. kang kata aku tiru laks.. tak kosa tauuu.. Auwwww!! Dan ejaan Kiey tuh bukan rekaan aku.. y ditambah sbb sang laki jugaks sorang yang gedik.. Biler chat..mesti type Kiey.. awak ingat saya tak tahu yang!!!?? I know what u did last summer laa!!
 

Blog Template by BloggerCandy.com