Tuesday, September 8, 2009

.sekembalinya aku.

Sekembalinya saya dari Ipoh, I dun hev the mood to blog! Seriously! Giler takder mood. Adakah tetiap arinya dalam minggu lepas aku berblog..sbb aku excited nak balik Ipoh.. and now dah balik Ipoh, aku takder mood???

I think so.. sbb now dah tengah2 ramadhan..means that raya is around the corner. Means lagik, aku kena beraya kat sini. Huwaaaaaaaaaaarrrrrggggggghhh! Leh tak aku nak mengarut nih. How come aku yang memang sokmo kat sini, 24 hours leh balik kg MZ.. I mean klu kul 3 pagi nak balik leh jer aku pack balik umah PIL.. then raya kena gaks gilir2???? Citer sikit kat aku.. I dun get it. Serious okk.. Aku tak paham..

Dah la balik Ipoh, leh kira ngan jari tangan kanan aku jer tau.. Yerlah every now and then leh turun KL, jumpa family semua..But still it is not the same as coming back to your home. Period! Aku tak leh terima hakikat ini. Tapi yer lah. Konsep skang ialah.."Tingkatkan prestasi ..elakkan controversi...".. Aku jerlah yang kena tingkatkan prestasi. MZ? Cait!

Tak baik kan.. tapi tulah biler dah asyik saya yang menurut perintah..buhsan gaks.. Dan aku bukan jenih yang suka membebel..dan banyak cakap.. End up nanti perang dingin. Dan aku tak leh gaks hidup dalam keadaan senyap. Lenguh rangka mulut aku tak bergerak.. Hahahahaha.. Tak leh hidup dalam keadaan mcm tuh. Serabut dan rungsing. Aku balik umah utk tenangkan hati.

Huh..tetiba luahan rasa.. Tapi tulah hidup berumah tangga..Ada tolak dan ansur.. Tpi yang tak tahan..bini jer yang kena ansur.. laki tolak... Apakah???

p/s: Mak, chik sekarang hidup berlandaskan pekasam yang mak bagi jer.. huhuhuhuhuhuhu


0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com