Wednesday, August 19, 2009

.alhamdulillah.

Latest about imie ialah, temperature dia masih terkawal. Dalam 37.5c. Tgh malam semalam, it was 37c. Alhamdulillah. Tapi masih kena tengok2 gaks. Sebab takut tetiba temperature naik semula. Doc kat Pusrawi kata within 72 hours, mesti insyaAllah ok. Kalau tak baik gaks, kena bawa balik semula for further investigation. Just hope that it won't extend to there k.

Alhamdulillah, kerana Imie semakin pulih. Dedar. Tapi recovering.
Alhamdulillah, kerana di saat genting banyak yang menghulur kata2 semangat dan doa.
Alhamdulillah, kerana masih ada budi dan humanity dalam masyarakat kita.
Alhamdulillah! Alhamdulillah! Alhamdulillah!

InsyaAllah, dalam bulan Ramadhan nak buat sikit majlis kesyukuran atas imie's recovering.

Terima kasih atas doa dan ingatan semua. Appreciate it. Hanya Allah sahaja yang dapat membalasnya.


p/s: Dan sekarang aku laks yang demam. Tetiba jer demam. Lepas dinner, aku tunggu Kie habis solat dulu. Tetiba jer aku pening, telinga kira berdengung, kelenjar sakit, sore throat dan susah nak bercakap. Aku duk atas sofa. Then aku terus check temperature, and it was 38c. Terus aku mkn panadol, soluble dan bila kie turun aku suh dia beli 100 plus. I can't affors to fall sick. Slipped disc aku leh gaks gagah buat kejer..handle anak2. Tapi demam aku tak leh bgn. Kesian kat anak2. Hopefully I still can bertahan sampai ke akhirnya. Tak best demam masa Ramadhan.


imie masa masuk drip the other day..

1 comments:

Unknown said...

Ya Allah...aku nak nangis tgk gambar imie tu...seyes aku takleh tgk budak2 demam or selsema..ulser pon aku tak rela. ni kan plak masuk spital..drip mrip segala nih..Ya Rabbi...Nauzubillah taknak lahhh...sian sgt.

 

Blog Template by BloggerCandy.com