Tuesday, June 16, 2009

..for sale..

Ini sticky mode..for latest entry scroll down yer..

I hev few items to let go. Tapi I will upload satu demi satu. Nih bukan item dah guna atau belum guna.. Nih adalah extra door gifts yang aku buat untuk orang2. Kenapa aku buat lebey? Sebab takut nak extra last minit nak lebey ker.. alasan yang lain dan tak bukan ialah..aku takder life.. hahahahahahhahahahaha

Takderlah.. I am cleaning up my closet box. Jadinya nak guna untuk Izzah ker Imie kahwin.. lambat laie.. nak tunggu En Zaki kawin lain pun, rasanya aku kasi kembiri dia dulu.. Baru leh kasi dia kawin lain.. (Tapi ada apa point utk kawin lain, kalau suda kasi kembiri?? Lu pikir la sendiri...muehehehhehe) So decided to let it go.

Ada 30pcs jer. And I letting it go for RM2/pcs. Free postage!!!



Consist of:

Kipas Cendana
Sarung kipas
Deco seperti yang ada di gambar.

Interested? Email me at fara_azdra@yahoo.com or ym: fara_azdra






p/s: Maaflah gambar tak berapa nak memuaskan..sebab guna camera phone jer..

2 comments:

Mrs.Nury said...

fara betul ke ko nk let go dgn harga rm2.00??/Murah siot heheee if aku nk 2 je bleh??Saje nk kipas2 hehehe

...$weE+ 666... said...

aku tanak beli. hehe... aku nak suruh ko masuk blog aku tgk kain sari yg ko bagi hadiah kat aku last year tu dah transform jadik kebaya... hehehe...

 

Blog Template by BloggerCandy.com