Monday, May 11, 2009

..the wedding-part hantaran..



Acara yang ditunggu telah tiba.. yang buat aku tak tidur malam.. malam sebelum hari nikah tuh.. pakat reramai tidur kul 3am! Termasuk anak2 aku sekali tidur kul 3am! Sebab aku nak buat sirih junjung yang penyet... hehehheeAlhamdulillah..semua went well.. dan seperti yang dijanjikan.. nih aku upload pic of hantaran yang aku buat...

Yer yer.. aku kan bz mengalahkan mak andam...hahahahhah nih aku upload sikit2 hantaran yang aku buat.. leh aku lupa nak ambil pic seluruh hantaran?? Dah la untuk bersanding aku tak ambik pic, sbb batteri kong... Kenapaa??? Kenapaa??? Aku dah ingat nak bawak chargerr.. tapi aku lupa gaks bawaaaa.. Uwarghhhhhh tensi okkkehh!

Anyway do enjoy the pic yer.. hantaran dari hasil kerat tangan aku yang panjang nih.. sikit lagi nak jadi spesies keliwon dah.. hahahhahahahahahahha lepas nih aku nak concentrate buat hantaran lain laks.. ada lagi satu nak buat.. huhuhuhuhuhuhuhu


the perfume..





kasi close up sikit bunga



close up rerama laks...

telekung..jgn kutuk lelebey yer.. this suppose to be a topi.. tp sekali pandang ghuper sotong kurita pun ada kan?? aku takek saper yg kutuk.. muahahahhaha


the potpouri ngan cheque..tp cheque tak letak lagi masa nih.. last minit baru letak..




close up sikit...


cupcakes in tin.. cupcakes dari kak rikha dan tin dari sis faiz..macam nak giler kita plan nak jumpa...tapi tak sempat gaks nak jumpa..thanks ya for the rescue..kak rikha..kek itu sangat comel dan sedap tau.. jangan risau tau..




kedudukan tin.. tapi masa nih tak letak lagi ribbons ngan bunga hijau tepek tuh.



set untuk acara batal air sembahyang.. cincin..gelang ngan mas kahwin.. saja jer aku buat mas kahwin macam tuh.. senang nak kira..


Ok..next will be part 1.. to be continue...


p/s: HAPPY MOTHER'S DAY TO ALL MOMs IN THE WORLD!!! You know who you are.. especially thanks to Wada, Along and lot's more for the wonderful sms. Thank you beb! Muahhsss




5 comments:

Filla said...

pandai nyer cik fara wat hantarannnn... sampai bengkak2 jik mata tuuu..hahahha... cpt ler up lagik hantaran ker gambo2 lain ker... nak cuci mata.. far, happy mother's day 2 u!!

ila de cute said...

bravo babe...berjaya gak ko siap kan hantaran tu ek...sure lepas ni ko dah tak meroyan dah kan..kagum kagum..

Lenny said...

bravoooo... good job!

Mama HH said...

happy mothers day to you!

Unknown said...

ehh mana der macam sotong kurita? macam payung laaa!!

 

Blog Template by BloggerCandy.com