Thursday, April 9, 2009

..hiatus mode..

To those yang tanya kenapa aku dah lama tak update blog.. maapkan aku.. aku sangat busy sampai muntah2 lalu berak2.. Gross??? Serious aku cakap.. tak tipu sekeping tiang..

You know that, when you are to busy..and all stressed out.. ko bley sembelit?? Aku pun tak caya.. tapi aku sembelit 5 hari..tak gi toilet.. maka badan aku rasa macam nak KEBABO!!! Puff!!! Nak kembung tak kembung..nak hangin tak hangin.. Giler tak kerauan..

Then aku makan nenas..merangkap air akar kayu..then lelain lagi penyakit yg aku makan.. sebab semua ubat tak lut! Then nak mkn julap..aku tak nak.. nak pump pakai peluru scud ke roket ke.. aku tak nak..

Tepat kul 2pagi aku ke toilet non stop.. prett prett prett.. Sampai kepala pusing..dehydrate.. Ambik ko! Biler tak berak..tak berak sangat.. biler dah berak.. giler berdesup perginyaaa..

Hahahahhhahahhaha Siut sembang taik!...hahahahha


Giler aku busy.. tapi aku TAK rasa stressed sangat.. Cumanya chaos..hectic.. dan lain2 lagi.. Siang sibuk workloadsss..malam sibuk housechores dan hantaran loads.. Sib baik dah siap satu set.. Tinggal lagi 2 set hantarans..which contains 11 bakul...dan 8 sangkar buatan sendiri.. huh penat.. tak masuk lagiks doorgift kahwin dan doorgift aqiqah imie.. huhuhuhuhuh

Belum lagik aku citer yang aku hampir buta, biler tetiba aku nak membalut bakul tuh..tetiba meletup lagi 3cm nak kena mata aku.. sib baik ada spec..if not..confirm aku buta..tak pun luka kena api.. Siut punya glue gun. Dasar cap ayam.. Ini semua gara2 minta tolong En Zaki belikan. Dia beli kat hardware.. Ambik ko! Sebab gun aku yang usianya 2 tahun++ tuh dah meletup juga.. hahahah takper laa at least 2yrs+++ Ini tak smpi sebulan dah meletup.. Nak kena takek?? hahahha


Tapi sempat gaks dalam kekalutan nih..aku membeli baju tee utk Imie from FARAH BAKTY..an fp mom turns to blog..hehehheehhe siler support dia yer.. byk variety baju kiddos yang bley dibeli pada harga yang berpatutan..

So sekian update pada hari ini.. byk draft dalam list aku.. waiting.. pasal birthdays.. anniversary.. gi kelate itu hari.. gi KL jumpa family aku..pasal my BIL masuk IJN.. pasal cousin MIL masuk hosp ampang.. wedding kat keratong..pasal dan pasal pasal dan pasal lagik... huhuhuhuhu

ok back to balancing accounts.. suck big time aaa! aku dah pening macam mana nak kira.. hahahhahaha

1 comments:

Unknown said...

ko mmg suka ckp pasal taik kan? aku tawww tuhh...

 

Blog Template by BloggerCandy.com