Wednesday, February 4, 2009

..huh!..

Ari nih aku nak muntah buat kejer. Seriously. Aku dah tak larat. Aku even tak lunch. Sebab aku terlampau sibuk. Huh! Huh! Tapi aku tak stress. Macam mana tuh?? Cuma the after effect is I feel nauseated n rasa macam loser jer.. Hahahahahahahhahahahahahahah

Yer aku sometimes akan jadi macam tuh. Tetiba jer workaholic. Klu minum horlick sedap lagi dari buat kejer aku nih. Awal bulan mmg aku akan jadik macam nih. Kejar dateline. Anto reports. Tapinya klu ko dah ada system, buat apa nak anto report lagiks??? Aku pun tak faham.. Menci aku!!! Hahahahahahahahhahahahahah

Kejer is kejer. I know! I know! Tapi tetap rasa LOSER! I'm wearing L at my forehead! Giler loser okkkk!!!!! Huwarrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Hahahahhahahahah Pepagi buta aku dah makan ice cream. Yer kalau aku rasa tak best jer, aku akan cari ice cream. Teman penglipur lara. Then aku gemuk. Salah saper?? Salah ice cream la. Bukan salah aku. saper suh jual kan. Tambah makan cornetto brownies tiramisu tuh. Giler bebal!!! (Yer kat sini hanya ada cornetto jer.. ok lah tuh.,. kalau aku kata ice cream cap kelapa layar.. saper nak jawab??? hahahahhahah)

chantekkan meja aku???

Crap!!!!



2 comments:

Mimie Ishak said...

haaaa apsal semua org tensi nih.....????? tak per lah kalau tensi bawaklah abg Zaki gi Sogo...hilang tensi.......

Unknown said...

ko sampai tak lunch sbb terlalu bz ngan keje. aku lak sampai tak keje sbb terlalu bz ngan lunch.

ahh gitewww... musim tention skang nih..

 

Blog Template by BloggerCandy.com