Monday, January 19, 2009

..demam mode..

insolvens siler abaikan muka tak sudah aku yer.. ini En Zaki aku yang ambil.. ntah biler dia ambik.. masa tgk AJL smlm.. aku terlelap kejap.. tetiba aku rasa macam ada cahaya depan aku..

Aku demam ari nih. In fact I've been having it since yesterday. I have all the symptoms of chikugunya, except fot the rashes. But I hev to admit that, I am afraid to go to the clinic. Becoz kalau betul, I might be quarantine. Saper nak jaga anak2 aku?? uwaaaaaaaaa


Then sedang aku golek2 atas meja kat opis nih..datang mamat pos laju kat aku. Dah la cute. Aku rasa macam comot jer, bungkus2 ngan shawl nih mcm kepompong. Even aku nak sign the package pun aku rasa mcm sakit sangat. Then nak update gaks blog nih. Menci tul. I can't afford to fall sick right now. In the middle of closing account process. Mencinya akuuuuu...


handbag baru tahun ini.. aminnnnnnnnnnn


Walaupun aku semput demam, aku just bank in pitih ke my mom. So that she can buy the cabinet yg dah hancus di mamah anai2. Sian kat mak aku. Luckily awal tahun nih, aku rezeki murah. Ngan dividen ASB nya.. cek yang arituh dapat.. (cek tuh refund aku terlebey bayar duit insurans) Giler apa aku nak letak amountnya. Nanti menunjuk2 jadinya. Then bukannya banyak pun. Near a K jugaklah..

p/s: Aku tak sempat laie nak post pan2 tuh ngan hadiah quizzes. Sori naik lori yer. Benda2 dah bungkus.. Farah, ko nak pan tuh sbg hadiah quiz ker? Kalau nak, let me know k. Sebab aku dah beli lain, serta dah bungkus pun. Watie, ko bagi aku alamat baru k. Nanti aku pos kat ko ngan pan sekali kan??

5 comments:

Diana Ishak said...

yuhuuuuuuuuuuuuu..domam ko??

aku said...

WEI
aku x kisah le
ape ko nak kasi ponnn...

senang² ko kasi 2 adiyah ponn...
aku x marah skit ponnnn

Unknown said...

demam lah tuh?? eecehhh.. cam tak cayer aku ko tido sesopan dan secomel itewww.. blakonn ni blakonnn!! (well u know me..sentiasa dengkiii ngan org)

aiiisehhhh dah sampai beliau punyer... ihik ihik ihik..
aku tawuuuu apa dalam itewwwww..
kicap cap tamin kan kan kan???

Miss Moon said...

fara nko demamm ek ...doc kata apa .

aku harap nko cepat sembuh ya lalingggggggggggg ...nko tido pun nampak sweet je cam aman je nko tido ...terus aku jadi ngantuk

Unknown said...

Fara..apa email ko...nak bg address nih.

 

Blog Template by BloggerCandy.com