Friday, May 11, 2007

::ada apa dengan APRIL::

huh tajuk ada apa dengan April.. tapi entry dalam bulan Mei.. heheh tak kisah la.. janji ada gaks entry untuk ini.. it's a special dedication to the things that happen in that month...

2 April

Birthday Mak yang ke 61. Sesungguhnya Mak adalah antara orang yang amat penting dalam hidup aku... hidup kami sekeluarga.. Dia merupakan tonggak penggerak dan nadi keluarga kami.. pada Mak kami mengadu hal... pada Mak kami kena bebel balik sebab hal yang dingadu adalah salah kami.. tapi Mak jugalah yang menjadi life saviour dalam hidup kami.. sesungguhnya aku amat bersyukur dan bertuah kerana Mak menjadi Mak aku.. I love you mother.. I love just the fact u alwez at my back when I need u the most.. Thank you for being there alwez.. for me.. for us..

My 2nd Anniversary.. Secara kebetulan tarikh nikah aku sama ngan birthday Mak.. but actually memang aku rancang untuk sama birthday ngan Mak.. supaya menjadikan tarikh tersebut lebih bermakna... Alhamdulillah.. segala onak duri dan dugaan yang melanda..telah selamat dilalui oleh kami berdua.. tambahan pula cinta terus bersemi dengan kehadiran Izzah yang amat disayangi.. Semoga ikatan ini lebih utuh dan kukuh..sehingga hayat dikandung badan..


izzah masa baru lahir

11 April
Izzah turn to 9 months.. Hadirnya Izzah selama 9 bulan ini, menguatkan lagi ikatan aku ngan Kie. Segala keletah dan kerenah menjadi senyuman dan penawar hidup kami.. no words can describe how much we love you baby.. you alwez be our baby no matter what.. no matter what may come.. kami sayang izzah....

14 April
Anniversary Mak ngan Abah yang ke 39! Happy Aniversary Mak & Abah.. Well dah wish sebenarnya..tapi saja jer nak sebut lagi semula since i'm doing this entry..Sebenarnya aku amat kagum dengan relationship abah dan mak.. aku hanya harap dapat menjadi another abah dan mak.. applying the secret of yours in my relationship with Kie.. semoga aku menjadi sekuat dan setabah Mak dan abah.. Aminnn...!

1 comments:

...$weE+ 666... said...

jenuh aku nunggu entry kau sahabat. banyaknyer aku nak kena wish ni. here we go!

hepi befday yg ke-61 mk! walaupun aku tak pernah jumpa mak kau, tapi mak kau mak aku juga.

hepi 2nd anniversarry. ni aku dah wish, takpe aku wish lagi. aku doakan rumahtangga kau bahagia buat selama-lamanya. *hugs*

hepi 9mths izzah sweetie! u will always be my darling. *muahz*

hepi 39th anniversary mak & abah! wow lama tu! suspekkk! apa rahsianya... bleh share? hehehe...

psst, fara... aku demam la masa mothers day ari tu. ni aku taip pun sambil kepala ting tong. balik dari dinner iskl aku terus pengsan. sori tak sempat reply sms kau. aku teringin sangat nak jumpa kau, konon celebrate mother's day sama, tapi aku kejang kat katil daaa...

 

Blog Template by BloggerCandy.com