Thursday, February 2, 2012

..bilik mengalahkan reban ayam..

Apakah perasaan anda biler anda balik dari kejer membanting tulang di pelabuhan..masuk jer dalam bilik anak anda... kelihatan dalam keadaan macam ini? Cer citer cer citer cer citer!!!???

Reban ayam biras aku buat lagi comey dari bilik anak aku nih..

Mau tak jadik naga bertenuk di ambang puaka??? Badan dah la penat.. kepala dah la berat... pinggang dah la sakit sebab pergi balik kejer naik kuda ku lari gagah berani.. Sangat kecimpong perginya.. Masuk bilik anak sebab nak cari anak.. Tapi ini yang aku dapat...

Anak dah berdas ke umah mak sedara sebab bermain ngan sepupu.. Bilik macam tongkang pecah.. Urut dada aku di buatnya.. sakit sangat penglihatan aku nih.. dan juga mendapat sakit hati.. Sakeettt hatii nih! Sakeett hati nih! Sakkeeeettt!

Lantas si Rahimie pun pulang lalu menyapa,

Si anak : "Ummi, saya dah pulang"
Si Ummi: "Hmmmmm"
Si anak: "Kenapa ummi??"
Si Ummi: "Sakeeettt"
Si anak: "Sakit apa ummi?", sambil mengelenyarkan diri..
Si Ummi: "Sakeett hati..."
Si anak: "Sian ummi..", dengan tiada perasaan..

p/s: huhuhuhuhuhuhuhuhuh

4 comments:

Roney said...

cantik jer...

♥ Elin ♥ said...

:) ragam anak-anak..
nanti kamu baca balik n3 nih pasti kamu tergelak kenangkan perangai mereka..

hmm katil ank kamu tuh kalau cat kasik kaler putih mmg superb lah!!
suke dgn katil tuh!

azdra-azdra said...

roney: cantik untuk pandangan mata kasar jer.. hehehhe

elin: nnt amani besar jangan suruh berselerakkan bilik tau... katil tuh cantik? tq tq.. nnt will upload kisah sebenar katil itu.. :)

♥ Elin ♥ said...

yup katil tyh cantik! klasik! update ok. nak tau jugak tuh berapa thn dah..

 

Blog Template by BloggerCandy.com