Thursday, February 23, 2012

..bila kita stress, kita gi trip..

Dah menjadi kebiasaan setiap hujung tahun mesti berjalan. Dok kire jale mane..janji kite jale.. hehehehe

Kebetulan ada wedding kat KB. Wedding ari Khamis. Huh Hujung tahun mana ke datangnya cuti aku nih. Selalu akhir tahun confirmation cuti adalah tiada. So ari Jumaat lepas kije kami berangkat ke KB ikut ganu. Pulok tuh musim hujang, confirm sampai KB malam..so kenalah ikut Ganu. Kang ikut Gua Musang kang, dengan jalan tak siap lagi..ntah ke mana hala tuju kang...


2 orang budak angry bird yang dok nak pakai tee angry bird.. jenuh aku carik pelosok Temerloh nih..si baik jumpa.. kat Pasaraya Ekonomi jer.. ngeh ngeh ngeh ngeh.. rambut si kakak mesti stylo.. toceng2..demand banyak..perangai masyaAllah memang mencabar kedaulatan betul.. kekonon love la tuh.. menyampah..

Seperti biasa biler tolak petang, mesti sampai kat Ganu dah senja.. Dah namanya senja, kita gi makang dulu kat Marang.. Tempat biasa.. Tapi wa cakap lu.. angin melantun2.. aku rasa dalam 200km/h.. semua gerai ada macam screen kat benteng tuh.. Sebab angin memang berdesup perginya.. ombak memang melantun2 tingginya.. huiskk.. takut jer aku tengah2 makan sotong goreng tepung, kena badai ombak.. masa nih seafood adalah tak fresh, sebab musim tengkujuh.. seafood susah nak dapat..saper nelayan yang turun tuh... kira keturunan Ultraman lah...


see the ombak? nih bukan ombak rindu dah namanya.. ini ombak kena lempang.. nih ok lagik.. tunggu aku hapload masa gi pantai kat Bachok nun.. lagi jantung aku rasa nak gugur..

Seperti biasa bila balik KB, aku jadik sopang sikit. Baju semuanya blouse ngan slack belaka. Blouse pulak jenis panjang ke lutut.. hehehehe.. Gi umah puak2 sedara Mr Lucky plaks.. semua aku bermaxi..berjubah.. kang aku berjeans kang.. "watper bini juki dok pake cang jante..berseluar sokmo..".. kena jumpa ENT aku lepas tuh.. sebab telinga bernanah berlendir bagai kena direct sindiran wak lu!.. hahahahahahaha

Dah lama tuan tanah kedaung tak letak gambo sendiri.. Nak tengok..?




























































Jadikla senyum terpeleot macam tuh...
Baju : Topman versi jantan
Seluar : Emmanuel
Tudung : Ariani 5 tahun lepas
Brooch : Kiosk Giant Kota Damansara (3pcs - RM10)
Handbag : En Jurulatih

p/s: apa ko ingat ko tuh Fashionista!!!????? beria2 dok cerita apa ko pakai.. ada orang sibuk tanya ko pakai apa faraaaaaaa!!!?????? iskk.. apa nih.. biarlah aku feeling rasa cam hibster..fashionista.. biler baca blog2 fashionista yang ada nih.. teringin nak berpesen.. kang aku pesen kang.. confirm orang bantai gelak kat aku.. cesssss......owh yer.. to be continue.. hahahahahha 

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com