Thursday, February 17, 2011

.. rasukan ah-belasah!..

Aku dah tak tahan nak meroyan pasal sistem nih. Aku dah tak tahu nak cakap apa dah. Melainkan voltronisangengsseng taik kucing punya system!! Seriously annoying! Bukankah ada system bermaksud menyenangkan dan justeru melancarkan peredaran kerja, supaya kita lebey mantap dan efficient? Nih aku dah stranded tak leh nak wat kejer kuih lopez bagai. Gara-gara system! Sial palis!

Aku dah tak tahan dah kejer macam nih. Pasal system aku kena lancau, marah yang sebenarnya patut dituju pada system dan birokrasi crap nih!!! Bukan pada aku! Ini tak, asal lambat sikit semua salah aku.. Asal aku cakap aku tak leh nak bukak system sebab ada problem di mana problem tuh bukan kat aku tapi kat agensi itu sendiri, tapi aku jugak yang kena kebutuhannya.
Soorryy… Tadi aku memang tak nak mencarut.. AKu ganti ngan makian yang berbentuk mesra alam. Tapi aku dah tak tahan dah. Nak cari ayat carutan yang mesra pengguna lagik. Lagik lah aku tak bleh nak pikir dah.

Annoying to the max!!!!!!!!

Tapi tulah Nampak jer macam brutal.. ganaz.. 18SX 18SG bagai.. Towards the end aku mesti gigil gigil lantas pengeluaran air mata akan berlaku! Kalau dah terlampau marah macam tu lah.. Mesti aku speechless lepas tuh keluar air mata. Lepas dah ratapan si anak tiri, barulah nak mengamukk.. Yer aku sangat lambat pick up biler tang perasaan nih. Kadang2 biler laki aku cubit aku, dah 5 minit baru aku terasa sakit. Eh aku dah melalut..

Dasar voltron shitakeeeeeeeeeeeeeeee zooommmmbbaaakkkaaaaaa!!!!!!!

p/s: Baru balik dari mengembara... masuk bank.. keluar bank.. masuk duit.. keluar duit.. then bayo2.. then menggelupur sebab penat berjalan kaki.. then ada gaks terimpulse buy plaks.. shitake jua..


0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com