Sunday, March 9, 2008

..leT's voTE!!!..


BN? PKR? DAP? PAS? PRM? BEBAS?

Mana satu pilihan hati? Hahahahha.. As if I have the every right to write something about the PRU-12. Aku tak vote okeh! But how I wish I can vote. Pertama, yes I wanna vote! But then due to the long confinement period, I can't change the venue of voting. Patutnya vote kat Ipoh. But then aku tak sempat nak tukar tempat. Kie sempat plaks tukar venue. Tak senonoh betul tak buat utk aku sekali. 2ndly, bestnya la kalau dapat balik Ipoh. Nak jer aku suh Kie vote early in the morning, then noon balik Ipoh! Lepas tuh aku kena sekeh ngan Kie. Hahahhahahahahah


There's nothing much to say. Bangun pagi, made breakfast. Tak sempat do the laundry pun. We get ready the anak2. Then terus gi SK Desa Bakti, Batu 7, which is opposite my PIL house. Dekat gilos. Then Kie gi. Tak sampai 7 minit dia kuar. Bley gitu? hehehehhe Sebab orangnya tak ramai. So boleh la buat macam tuh. Kalau masa aku vote kat Ipoh dulu, kena gi awal-awal pagi. If not, panjanglah quenya.

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com