Tuesday, April 17, 2007

::a.z.d.r.a::

azdra...Antara Zaki Dan faRA.. itulah maksudnya.. people often to ask me..y azdra? apa maksud azdra.. bagi aku azdra adalah satu ikatan padu antara 2 insan yang telah berjanji untuk sehidup semati.. till death took us apart..

aku masih ingat lagi di awal perkenalan kami.. kesungguhan dia untuk mengenali diri aku.. membuatkan aku membuka pintu hati aku untuk dia, sedikit demi sedikit.. yang pasti aku terpesona dengan kesungguhan dan keikhlasan yang dia tunjukkan..

dan masih menjadi memori terindah yang seringkali aku ingat dan semat di dalam hati ini.. seringkali waktu itu menjadi landasan serta ingatan buat ku dari terus dibuai unsur-unsur serta dugaan yang cuba mencuit kedamaian perhubungan ini..

kini perhubungan ini telah mencapai DUA tahun.. sesungguhnya, aku amat mensyukuri nikmat dan rahmat yang dikurniakan dariNya untuk aku dan kie.. mensyukuri kebolehan untuk berkomunikasi..kebolehan untuk mencari kedamaian dan persefahaman... aku bersyukur..sungguh bersyukur...

cuma yang aku mahu sempena ulang tahun ini.. tiada lain.. hanya ini.. sedikit penghargaan dan perhatian kepada diri ku.. sepertimana aku memberinya tanpa sempadan dan berbelah bagi.. i give u my heart and soul... sesungguhnya aku hanya mengasihi diri mu seorang..tiada yang lain.. hanya diri mu...

Selamat ulang tahun my dearest kie....

2 comments:

...$weE+ 666... said...

baru lerrr ari ni aku tahu maksud di sebalik azdra tu. tima kasih utk explanation anda, cik puan. :)

aku pun ada experience combine nama cenggini. tapi, dgn hubby aku takde combination name sbb aku fobia. ex-bf dulu semua aku combine, last2 harrraaaaaam tak menjadik pun. aku ada 9 ex-bf tau tak? penat aku create combination name, skrg tinggal kenangan je...

aku faham apa yg kau lalui, fren. kita kawin atas dasar kasih sayang dan penuh rasa cinta. kita harap semoga terus kekal dalam perasaan seindah itu. aku akan doakan untuk kau, sebagaimana kau sentiasa mendoakan aku...

slmt ulangtahun ke-2 fara & kie... smoga azdra kalian smakin membara... insya Allah! aminnn...

happy2gether said...

Happy Belated Anniversary, Kak Fara & A.Kie...semoga kekal abadi sehingga hujung nyawa...

 

Blog Template by BloggerCandy.com