Friday, April 26, 2013

..udang lah lagik..

Jelas aku giler udang.. udang besar.. udang kecil.. u name it.. aku suka semua.. ehhh bukan semua.. ada gaks yang tak suka.. aku tak suka udang kertas, sebab kecik na.. payah nak mengopek.. aku takut tgk lobster.. pernah sekali makan lobster bakar with garlic.. hoii sampai ke sudah aku tak makan.. sudahnya kwan aku buang segala macam senjata kat lobster tuh baru aku makan.. hehehehe

Udang kan dia senang.. dia boleh jadi menu utama.. leh jadi bahan2 sampingan.. leh jadi aweh2 goreng sayur kaa.. goreng mee kaa.. dan lain2 lagi.. macam ayam.. tp ayam tak adventure sngat.. sbb tak yah mengopek.. hahahhahah

tumis dulu bawang2..cili dan of koss udang..


then campak jer sayur2...meriah tul udang nih.. terus menggiurkan sayur
goreng yang sempoi nih

Meriah2.. patut letak capsicum sikit.. baru kalerfull.. :)
p/s: Masak sayur goreng pun nak update.. apa pun tak boleh.. hahahahahha


0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com