Thursday, December 6, 2012

..M.A.L.A.S..

Mode MALAS dah datang. malas dah nak aku basuh. Mari kita hantar dry cleaning. Tak kosa nyah nak basuh. Tambah laks musim-musim hujang nih. Lagi pun affordable, RM5 untuk sehelai tudung. OK problem settle..



Busy aku semenjak dua menjak nih. Hari minggu tak duk umah. Duk umah lagi satu, so bila aku nak basuh-membasuh nih? Tambah plaks asyik mengemas tak habis-habis. Punggah kat umah sini.. kemas kat umah sana.. Preparation demi preparation kena buat sebelum sekolah bermula. Kalau tak huru hara kejadian aku nanti.

Eh tadi kata mode malas kan.. kang kang aku update lagiks.. ;)

p/s: Pic dah hapload kat instagram waima facebook.. saper nak polo kat instagram leh leh.. dipersilakan.. tapi kalau nak add kat facebook.. minta mmaf yer.. buat sementara waktu, tak terbuka lagi pintu hati untuk open lagiks...harap memaafi yer..

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com