Monday, November 26, 2012

..pukul 3 pagi..

gara-gara makan shitake masak cili api semalam, aku bangun se awal 3 pagi lagi. sebab belakang aku sakit rasa pinggang nak terputus dua.

hoi la.
ingatkan kalau makan cendawan fresh tak la sakit. dari goreng tepung sampaila ke masak cili api... aku memang bantai dalam keadaan separa sedar. kecur berjejeh air liur aku... tuh pun bila dah kuar, slurrp balik air liur tuh.

huhuhuhu...

and today hazab. ambik ko nak sangat. sakitnya tak dpt nak deacribe dgn kata2. macam ditarik2 jer tulang tuh, sambil berkata, .... ambik ko! ambik ko! ambiklah......! (baca dengan nada sora gopal boboiboy)
ngeeeeeee.....

belum makan ubat lagi. kita kasi tahan badan nih. tapi dah sapu felina inchloss... hehehehe apa connection ntah. tuh nak bagi tau yang aku sedang memakai cream itu. tunggu jer outcomenya...hehe

nih gambo dari instagram.. maleh nak watermark bagai... :p



0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com