Wednesday, October 6, 2010

.. anak sapa la nih??..

Anak2 yang kekadang buat aku marah... kekadang jugak buat aku tersenyum.. buat aku tergelak.. tak kurang jugak buat ummi dia orang jadik kuntilanak lampirstilskin menjerit2 macam hantu polong yang comel.. tetiba laks comel...Apa kena mengena ntah?

{hik!}

En Rahimie yang semakin hari semakin banyak autanya.. dan suka mengamuk.. mengamuk mengalahkan suara Puan Sri Izzah...dan pandai dah buat karenah birokrasi yang menyebabkan ummi dia gagak di rimba lalu bertenggek mengeluarkan auman mengalahkan Soprano di seantero dunia lagaknya.. tapi bila melihat dia tertidur keletihan dengan penuh stylo.. kesian + lawak pun ada.. sila perati kan kaki yang silang panggung itu yer...


Puan Sri Izzah yang sebelum tuh membuat perangai nak kencing dalam kereta.. setelah dijerkah dia melalak yang boleh buat aku pekak sementara..tapi biler melihat dia tidur dengan gaya yang tak senonoh.. memang rasa kesian + lawak giler pun ada.. siler sopan sikit anak oiii...


Anak sapa la nih.. yang sopan macam Imie tuh confirm ikut aku.. yang tak sopan cam Izzah tuh ikut Mr jukie...

{ngeh ngeh ngeh ngeh}

p/s: I love you Izzah, Rahimie and not forgotten Mr Jukie.. Yang dearie.. I lap u strong.. {wink} itu bodek nak ajak gi Shah Alam sabtu nih sebenarnya.. hehehhe

1 comments:

JuJue said...

cuba bodek ajak gi penang

 

Blog Template by BloggerCandy.com